有時候,我們會教小朋友用英文做自我介紹。
其實中高年級的孩子,很喜歡談論「星座」。
不妨來學一學,如何介紹自己的星座與特性。以下節錄自「EZ Talk美語會話誌2011 Sep. 」I'm an Aries, so I'm very independent. 我是牡羊座,因此我很獨立。I'm a Taurus, so I'm a loyal friend. 我是金牛座,因此我對朋友很忠實。I'm a Gemini, so I like learning new things. 我是雙子座,因此我喜歡學習新事物。I'm a Cancer, so I'm pretty emotional.  我是巨蟹座,因此我相當多愁善感。I'm a Leo, so I need lots of attention. 我是獅子座,因此很需要別人注意我。I'm a Virgo, so I'm kind of a perfectionist. 我是處女座,因此我是個完美主義者。I'm a Libra, so I'm easy to get along with. 我是天秤座,因此我很好相處。I'm a Scorpio, so I'm full of contradictions. 我是天蠍座,因此我充滿矛盾。I'm a Sagittarius, so I have a good sense of humor. 我是射手座,因此我很有幽默感。I'm a Capricorn, so I'm very reliable. 我是摩羯座,因此我很可靠。I'm an Aquarius, so I'm idealistic. 我是水瓶座,因此我帶有理想主義色彩。I'm a Pisces, so I'm very romantic. 我是雙魚座,因此我很浪漫。

 















































 

arrow
arrow
    全站熱搜

    Catherine 發表在 痞客邦 留言(2) 人氣()